Παρουσίαση του σήματος «We do local»!

Παρουσίαση του σήματος «We do local»!
Κυριακή, 5 Μαΐου 2019 - 16:26

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019 η ημερίδα με τίτλο «Ο ρόλος του Πανεπιστημίου Κρήτης στη Βιώσιμη Ανάπτυξη και η Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα στην Κρήτη» στο Επιμελητήριο Ηρακλείου Κρήτης. Στόχος της ημερίδας ήταν αφενός η ανάδειξη της σημασίας της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας απέναντι στη Βιώσιμη Ανάπτυξη, και αφετέρου να τονιστεί η αναγκαιότητα συνεργασίας του ιδιωτικού με τον δημόσιο τομέα για την επίτευξη των στόχων την Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Η ημερίδα είχε ως πυρήνα αναφοράς τον τουρισμό και την αγροδιατροφή, καθώς αποτελούν τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της Κρήτης. Για τον λόγο αυτό οι ομιλητές παρουσίασαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτουν οι δύο αυτοί κλάδοι τα οποία μπορούν να αποτελέσουν τη βάση καινοτόμων επιχειρηματικών στρατηγικών και πρακτικών οι οποίες με την κατάλληλη υποστήριξη μπορούν να οδηγήσουν στην βιώσιμη ανάπτυξη της Κρήτης.

Στην ημερίδα παρευρέθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Τοπική Παραγωγή & Φιλοξενία ΑΕ, κος Ανδρέας Μεταξάς ο οποίος είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει πώς το καινοτόμο brand φιλοξενίας «We do local» αναδεικνύει τις τουριστικές επιχειρήσεις που στηρίζουν την Εντοπιότητα και την Αυθεντικότητα και πώς αυτό συμβάλει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας.

Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Όλοι κατανοούμε πλέον την αναγκαιότητα και τα αποτελέσματα που θα φέρει η συλλογική προσπάθεια για τη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου μας και της επιχείρησης μας. To σήμα του We do local αποτελεί ένα σύγχρονο και ισχυρό εργαλείο Marketing που διασφαλίζει μια καινοτόμο αντίληψη προώθησης του τουριστικού προϊόντος, και οδηγεί σε μια σύγχρονη επιχειρηματική προσέγγιση, τιμώντας τον ποιοτικό τουρισμό και τους ανθρώπους που είτε τον προσφέρουν είτε τον απολαμβάνουν.»

Παράλληλα ο κος Σωτήρης Δ. Μπαμπαγιούρης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Local Food Experts και συνεργάτης του σήματος We do local, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που παρουσιάζονται στη σημερινή εποχή για να μπορέσει η Κρήτη να αναδειχθεί ως ένας Βιώσιμος Διατροφικός Προορισμός.

Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Κρήτης σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Ηρακλείου και την Περιφέρεια Κρήτης.

Σχετικά με το We do local: Το We do local είναι ένα καινοτόμο brand φιλοξενίας που ακολουθεί τις παγκόσμιες τάσεις (Τοπικότητας, Αυθεντικότητας, Νέων Εμπειριών & Γαστρονομίας). Απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις δίνοντας τους τις κατάλληλες κατευθύνσεις και προϋποθέσεις για να ανταποκριθούν στις τρέχουσες παγκόσμιες τάσεις. Το We do local είναι ένα εγχείρημα το οποίο δημιουργήθηκε από δεκαπέντε σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας της Κρήτης και δύο της Χαλκιδικής, σε συνεργασία με τους φορείς πιστοποίησης Cosmocert, TUV Austria Hellas, TUV Hellas & Letrina SA και τη Local Food Experts sce. Έως σήμερα διαθέτει 37 Πιστοποιημένα Μέλη, 28 ξενοδοχειακές μονάδες και 9 πλοία.

Πηγή: Holiday News

Διαβάστε επίσης

Οι νέες τάσεις του τουρισμού για το 2019!

Οι νέες τάσεις του τουρισμού για το 2019!

Ο ταξιδιωτικός οργανισμός Cox & Kings μετά από έρευνα μοιράζεται μαζί μας τις νέες τάσεις που θα επικρατήσουν και θα επηρεάσουν τον τουρισμό το έτος που διανύουμε.

Εγγραφείτε στο newsletter